楊紫瓊扮反對派領袖 遭緬甸驅逐出境

 

 

賭王賀雙喜 超蓮宣布單身 - 東方日報

 

 

何鴻燊昨晚慶祝89歲大壽及榮獲大紫荊勳章,在珍寶海鮮舫筵開十五圍,楊受成、楊超成、大房孻女何超雄、賭王孫女何家華等出席,泳兒、關智斌及Steven擔任表演嘉賓。

超雲Steven同場

賭王胸前掛上兩個勳章,精神不俗,超雲一直陪伴左右,她與周柏豪傳緋聞後又與Steven微博傳情,兩人還以「肥仔肥妹」相稱,昨晚兩人同場,Steven被笑指見家長,他說:「老闆叫我嚟唱歌,我哋係朋友啫,邊有咁多緋聞,如果個個去街都傳緋聞,咁我就大把。(點解叫肥仔肥妹?)咁佢係肥妹,我又係肥仔。」被問到有否發展機會?他說:「唔排除,都有機會發展,呢啲隨緣。(對超雲印象點?)朋友,佢喺外國返嚟都會約我食飯。」又說沒有留意超雲與周柏豪的緋聞,只知超雲好鍾意林峯。

「依家冇拍拖」

何超蓮被問到何以男友Jeremy沒有陪同?她即說:「我幾時話有男友。(你哋分手?)依家冇聯絡,從來冇話同邊個一齊。(但你行為話畀人知?)總之依家冇拍拖,唔想講呢啲,費事成日被人追影。」談到擇偶條件,超蓮說要似爹哋及要有幽默感。問到超雲與Steven的緋聞,超蓮說:「我喺微博同Steven都係朋友,同柏豪亦係朋友。(家姐同周柏豪係咪一齊?)唔知佢哋乜關係,總之我唔係紅娘。(你同柏豪有否發展機會?)冇,一定冇。」至於四房已於早前低調為賭王慶祝。

文:名人組、追蹤組

想跟阿叻一同切磋賽馬心得,立即

國民大會:百年大震扯虎燈(4/5) 20100310 by TaiwanTalks 6588 views ...

youtube.com

 

溫紳

arrow
arrow
    全站熱搜

    萬南海(何育仁) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()